نگارسرا


مخمر



برچسب‌ها:

12 Responses to “مخمر”

  1. # Anonymous ناشناس

    سلام با تشکر از اطلاعات با ارزشتون آیا در تهیه ودکا کشمش از مخمر آبجو { قرص مخمر آبجو} میشه استفاده کرد .  

  2. # Anonymous ناشناس

    سلام با تشکر
    ایا از قرصهای خوراکی مخمر که در داروخانه ها موجود است میشه بعنوان مخمر شراب استفاده کرد؟  

  3. # Anonymous ناشناس

    سپندیار هستم

    اینطور که من دریافتم مخمر زنده(که تخمیر میکند)به عنوان مخمر کیک در شیرینی پزی ها قابل دریافت است
    توی اون عکس بالا نگاه کن فکر کنم اون پاکتی که روش نوشته
    dry yeast
    همونو تو شیرینی پزی میفروشن  

  4. # Anonymous محمد

    از کجا باید اینو تهیه کرد؟ قرص های بدن سازی Saccharomyces cerevisiae که به عنوان مخمر فروخته می شوند هم کار اینو می کنند؟  

  5. # Anonymous اندي

    ببخشيد اگر مخمر را آسياب كنيم بهتر در آب حل نميشه  

  6. # Anonymous ناشناس

    از کجا میشه گیر اورد  

  7. # Anonymous ناشناس

    سلام میشه یجاش از ترا مادول استفاده کرد..چقدر باشه ممنون  

  8. # Anonymous ناشناس

    سلام از کجا میتونم مخمر تهیه کنم  

  9. # Blogger Unknown

    نه عزیز جان ممکن میست و خیلی هم خطرناکه
     

  10. # Blogger مهرداد

    سلام ـ توی بعضی از داروخانه ها و یا عطاری ها موجوده ، میتونی از اینجاها تهیه کنی
    احتمالا از مخمری ک نانواییها دارند هم میشه استفاده کرد  

  11. # Anonymous ناشناس

    سلام..
    عزیزان علاقه مند به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.
    R_antahoora@  

  12. # Anonymous ناشناس

    سلام من الان البالو رو له کردم ودورزه در داخل سطل پلاستیک خابوندم میشه برای طرز گرفتنش کمکی کنید الان مخمرو باید الان اضافه کنم یا نبات و الان باید اضافه کنم دره ظرفو با گچ محکم بگیرم که هوا نره ایا ؟؟؟  

ارسال یک نظر

جدید ترین ها

بایگانی ماهانه

عنوان مطالب




XML

Powered by Blogger



© نگارسرا

استفاده یا کپی برداری از مقالات و انتشارات این وبلاگ برای عموم آزاد است