نگارسرا


قرص مخمر آبجو



برچسب‌ها: ,

9 Responses to “قرص مخمر آبجو”

  1. # Anonymous ناشناس

    من از این مخمر استفاده کردم الان 3 روز گذشته ولی فعال نشده برای 2 لیتر از 2.5 قرص استفاده کردم  

  2. # Anonymous ناشناس

    منم همین طور..از یه قرص دیگه هم استفاده کردم اما باز تغییری ایجاد نشد  

  3. # Anonymous ناشناس

    کامل توضیح بدبد.
    ما قرص را هم بزنیم و بعدش بریزیم داخل بشکه و درش را ببندیم؟؟؟
    فی امان الاه؟:

    خودش تو بشگه فعال نمیشه؟  

  4. # Anonymous ناشناس

    من درست کردم ولی بعد از 1هفته که رفتم یه نگاه بهش بندازم دیدم اصلا هیچ گازی تولید نکرده کفش هم تموم شده.الان شده عینه اب
    بنظرتون کجای کارم ایراد داشته؟  

  5. # Anonymous ناشناس

    این قرص ها غیر فعال هستند ، باید از مخمر نان استفاده کنید و دور از دسترس هوا و نور نگهداری بشه که دفعهٔ بعدی هم بتونید ازش استفاده کنید .  

  6. # Anonymous ناشناس

    منم استفاده کردم. فعال نمیشه.  

  7. # Anonymous ناشناس

    قرص رو له كنيد تا بودر شه بعد فعال كنيد  

  8. # Anonymous ناشناس

    Az poodresham mishe be jaye ghors estefade kard?  

  9. # Blogger Unknown

    قرص را پودر کنید و با مخمر کیک قاطی کنید و استفاده کنید  

ارسال یک نظر

جدید ترین ها

بایگانی ماهانه

عنوان مطالب




XML

Powered by Blogger



© نگارسرا

استفاده یا کپی برداری از مقالات و انتشارات این وبلاگ برای عموم آزاد است