نگارسرا


ساخت قفل هوای ارزان



برچسب‌ها: ,

13 Responses to “ساخت قفل هوای ارزان”

  1. # Anonymous ناشناس

    با سلام و تشکر از سایت عالی شما.
    یه قفل هوا هم میشه ساخت که ابداع خودمه. آسونه ساختش و تو ایران به راحتی قابل تهیه است. کافیه یه شلنگ مخصوص سرم بگیرید از داروخانه (500 تومنه). قسمت قطره چکان سرم به درد ما میخوره. اول قسمت بالای قطره چکان را ببرید. سپس سوزه سرم رو از وسط خم کنید طوری که مجرای اون بسته نشه. سپس سوزن رو داخل قطره چکان محکم کنید و کل مجموعه رو داخل چوب پنبه فرو کنید. تمام. شرمنده عکس نمیشه گذاشت. خودتون مجسم کنیدش.  

  2. # Anonymous ناشناس

    با سلام و تشکر از سایت عالی شما.
    یه قفل هوا هم میشه ساخت که ابداع خودمه. آسونه ساختش و تو ایران به راحتی قابل تهیه است. کافیه یه شلنگ مخصوص سرم بگیرید از داروخانه (500 تومنه). قسمت قطره چکان سرم به درد ما میخوره. اول قسمت بالای قطره چکان را ببرید. سپس سوزه سرم رو از وسط خم کنید طوری که مجرای اون بسته نشه. سپس سوزن رو داخل قطره چکان محکم کنید و کل مجموعه رو داخل چوب پنبه فرو کنید. تمام. شرمنده عکس نمیشه گذاشت. خودتون مجسم کنیدش.  

  3. # Anonymous ناشناس

    سلام
    اگر از قفل هوا استفاده نکنیم چه اتفاقی می افتد؟  

  4. # Anonymous خیام پرست

    خب معلومه دیگه ظرف شراب منفجر خواهد شد ودنیا رنگ خون خواهد گرفت وجناب خیام بزرگ از گور بر میخزد وبه خونخواهی این معصیت کبیر چوب توی اونجای اون آدم میکنه.حالا فهمیدی پس قفل هوا رو حتما بذار  

  5. # Anonymous ناشناس

    آقا من در بشکه رو با پلاستیک پوشوندم و با کش محکم کردم.
    دیدم پلاستیک ورم کرده و هوای داخل بشکه از کنار کش بیرون میزنه.
    این کار از همه ساده تره و جواب داد.  

  6. # Blogger Unknown

    خخخ دمت گرم شادمون کردی با این جواب دوست عزیز
    من یه راه دیگه انجام میدادم تا الان که البته راه شما بسیار ظریف تره من یه شیلنگ کولری رو توی یک بطری نوشابه 250 سیسی فرو کردم اب بند و توی بطری اب میریختم و بالای بطری یه سوراخ برای تخلیه هوا گذاشتم
    با تشکر به فکر بودن شما و احساس مسیولیت در قبال سنتهای شراب ایرانی  

  7. # Blogger Unknown

    سوپاپ یه حسن دیگه که داره اینه که بوی بد رو هم میگیره و شما بویی در محل نداری  

  8. # Blogger Unknown

    اقا یه سوال داشتم هنگام خروج هوا از قفل هوا ایا بوی مشروب یا الکل یا هر چیز دیگری فضا را میپیچاند
     

  9. # Anonymous ناشناس

    mohamad naderi دمت گرم داداش
    امیداوارم همه یروز ایده هاشون رو رایگان در اختیار هم دیگه قرار بدن . مرسی داداشی عالی بود.البته من یدونه کوچولوشو درست کردم با ایده ی شما. با یدونه ظرف پلاستیکی دارو یا شربت میشه اینکاروکرد..  

  10. # Blogger Unknown

    میدونی قفل هوا یه خوبی داره که دیگه هوای بیرون هم داخل ظرف نمیشه و این خیلی خوبه
     

  11. # Blogger Unknown

    میدونی قفل هوا یه خوبی داره که دیگه هوای بیرون هم داخل ظرف نمیشه و این خیلی خوبه
     

  12. # Anonymous ناشناس

    سلام ، نه  

  13. # Blogger Unknown

    من بدبخت بد شانس هستم دیشب چهار دبه ترکاندم
    باقی مانده را کردم در هشت دبه الان فرار کردم چون باز در آستانه ترکیدن هستند خیام الهی زنده شویی برویی شاگرد سعید طوسی شویی
    به مکتب استاد طوسی خوش آمدی زکریای رازی
    چرا ساخت ودکا از سیب زمینی را یاد ما ندادی  

ارسال یک نظر

جدید ترین ها

بایگانی ماهانه

عنوان مطالب




XML

Powered by Blogger



© نگارسرا

استفاده یا کپی برداری از مقالات و انتشارات این وبلاگ برای عموم آزاد است